Millî Eğitim Bakanlığı Sözleşmeli Personel İstihdamına İlişkin Duyuru- Başvuru Evraklarının Teslimi
2809
13:10
17.04.2023

Sözleşmeli Personel (Büro Personeli, Diyetisyen, Hemşire, Mühendis)   İstihdamı Kapsamında Van iline ataması yapılan adayların 17.04.2023 - 28.04.2023 tarihleri aralığında aşağıda listelenen evrakları Van İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Hizmetleri Personel Atama Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir.

Başvuruda İstenilen Belgeler

1- KPSS 2023/4 Yerleştirme Sonuç Belgesinin İnternet Çıktısı.
2- 2022 KPSS grubu sonuç belgesi.
3-Öğrenim Belgesinin aslı ve fotokopisi ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi.
4-  Güncel tarihli E- devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.
5-Durum Bildirir Sağlık  raporu. (Mesleğin ifasına engel olacak bir hastalığı ve görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığının bulunmadığına ilişkin, tam teşekküllü sağlık kurumlarından alınacak sağlık kurulu raporu.)
6- 3 adet vesikalık fotoğraf.
7-Mal bildirimi.
8-Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi.
9-Kimlik Aslı ve Fotokopisi.
10-E-devlet üzerinden alınacak barkodlu  Sosyal Güvenlik Kurumu SGK Tescil ve Hizmet Dökümü / İşyeri Unvan Listesi
11-Atama Başvuru Formu
12-Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
13-Evrak Teslim Dilekçesi

Telefon: 0432 222 41 62 

Yayın Tarihi: 17.04.2023